Solutii Business
Process Management
cu Elly Manager.

Elly POS

Livrare rapida

Destinata echipelor de vanzari mobile care trebuie sa fie conectate cu informatiile din companie in regim mobil (preturi, stocuri, politica de discounturi, solduri etc) si care permit incasarea facturilor restante si tiparirea de chitante.

Transport EllyPOS

Solutii 100% adaptabile.

Solutii 100% adaptabile business-ului tau, perfect aplicabile pentru o serie larga de activitati.
Vanzari produse & servicii, Service utilaje & locatii, Activitati de productie, vending

EMV Chip & PIN

EMV CHip Elly

NFC Contactless

NFC Contactless

Magnetic Stripe

Magnetic stripe card EllyPOS
Echipamentele EllyPOS au posibilitatea de incasare NFC, magnetic sau chip, dar si incasare Plati Crypto & Digitala
Echipamentele EllyPOS au inclusiv functia de cititor coduri de bare care permit scanare 1D si 2D.

Pot fi folosite pentru:

Elly POS

Solutii Business Process Management

Solutia este definita de o structura de tip back-office care importa informatii din solutia de gestiune de baza, le trimit catre echipamentele mobile EllyPOS diferentiate in functie de utilizator si gestioneaza informatiile trimise de echipamentele mobile catre aplicatia de baza.

Accesul remote la baza de date da posibilitatea transferului si accesului la orice date din baza existenta, oferind in acelasi timp posibilitatea de lucru remote, conforma cu cererile de munca in conditiile actuale.

Avantaje EllyPOS

Avantaje Elly BPM

Online sau Offline?

Echipamentele & Aplicatiile Elly functioneaza atat in regim online, cat si in mod offline, in functie de acoperirea cu internet a zonelor vizitate de reprezentantii de vanzari.

Tipuri de activitati pe care le automatizam:

– Achizitionarea mobile de date si prelucrarea lor – activitati de automatizare a vanzarilor, activitati de automatizare a activitatii de depozitare cu coduri de bare si QR, incasare mobila de facturi si devize, posibilitate de evaluare proiecte – instalatii, reparatii mobile – si facturarea lor

– Urmarirea proceselor de productie – programare aprovizionare, organizare productie, urmarire produse in productie, modificari de urgenta in planificarile facute, facturare, urmarire produs pe parcursul livrarii, instalarii, darii in folosinta si al activitatii de garantie

– Urmarire activitati de mentenanta, service, post sales si cross sales – tot ce inseamna organizarea activitatilor de post vanzare incepand cu intretinerea activitatii la cote normale, aprovizionarea cu consumabile, dezvoltari ulterioare ale solutiei initiale
– Orice activitate realizata de oameni– activitati de call center, invoicing, customer care, vanzari prin operatori