Solutii pentru
HoReCa cu Elly Manager.

Afacerea ta la nivelul urmator

Automatizare vanzari HoReCa

Automatizarea unei solutii Horeca cu device-uri POS mobile permite unui proprietar de locatie sa foloseasca echipamentele puse la dispozitie pentru a se conecta cu solutia de baza si sa indeplineasca doua functionalitati:
Gestionare comenzi EllyPOS

Gestionare comenzi

Comenzile se preiau usor prin dispozitivul Elly si se transmit prin Wi-Fi catre server-ul central.

Incasare Comenzi

Un terminal EllyPOS si o imprimanta fiscala conectata prin bluetooth

Incasare comenzi EllyPOS

EMV Chip & PIN

EMV CHip Elly

NFC Contactless

NFC Contactless

Magnetic Stripe

Magnetic stripe card EllyPOS

Elly POS

Solutii premium pentru HoReCa

Aplicatia Elly instalata pe server si conectata cu toate echipamentele din locatie

Solutii Standard.

Un device EllyPOS & o imprimanta fiscala

Solutii Standard Elly
Tranzactii EllyPOS
Cont EllyPOS

Prezentare generala

Rapoarte despre tranzactii in timp real

Export

Export simplu si rapid pentru contabilitate

Analiza

Analiza inteligenta pentru toate tipurile de plati

Plati EllyPOS

Solutii dezvoltate pentru restaurante, hoteluri, catering, SPA, leisure activities, concierge destinate oricarei locatii de acest tip.

Suntem specializati in solutii custom, adaptate foarte bine locatiilor cu activitati multiple, cu servicii de inalta calitate si la care adaugam partea de gestiune, control acces, interactiune de la distanta cu clientii, marketing, post vanzare etc.

Pe langa sisteme bazate pe echipamente fiabile pe care noi le importam de la producatori cunoscuti pentru calitatea produselor livrate, asiguram si conectivitatea lor hardware si software prin API-uri cu orice alte solutii existente in firma, in ideea reducerii stresului de invatare a solutiilor noi si pentru cresterea rapida a eficacitatii in acest domeniu

Partenerii nostri asigura servicii de inalta calitate in ceea ce priveste solutiile de tip curenti slabi – telefonie, acces, internet, peste care noi adaugam solutii software pergormante, care ne permit accesul, controlul de la distanta, securitatea avansta a locatiilor, protectie contra evenimentelor nedorite, plus automatizari in ceea ce priveste interactiunea cu clientul incepand cu activiatea de front office si receptie pana la restaurant, acces in zone SPA, cumulare de servicii consumate, interactiune cu clientul dupa ce acesta a parasit locatia noastra.
Inca un lucru pozitiv: preanaliza necesara definirii unei lucrari pe care noi o facem este intotdeauna gratuita.

In acest proces va punem la dispozitie toate informatiile necesare pentru a putea lua cea mai buna decizie in configurarea unei astfel de solutii pentru ca aceasta sa raspunda cel mai bine necesarului functional pe care il aveti si sa va ofere si un confort financiar pe care il asteptati.